- Co możesz osiągnąćDotrzeć do nowych słuchaczy, zwiększyć rozpoznawalność, zyskać cenne odsłuchy swoich utworów, dotrzeć z merchem do potencjalnych klientów (ubrania, płyty CD itp)
- BudżetSam ustalasz budżet kampanii reklamowej
- Czas trwania kampaniiZalecana długość kampanii to minimum 7 dni. Już po pierwszym tygodniu widać czy kampania została dobrze sparametryzowana i czy spełnia określone cele.
Muzyczne kampanie reklamowe w internecie
Oferujemy kompleksową obsługę kampanii reklamowych w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok), w serwisie YouTube oraz wyszukiwarce Google, na platformach streamingowych oraz w mediach branżowych. Współpracujemy również z dziennikarzami muzycznymi, youtuberami i rozgłośniami radiowymi.
Aby dobrze określić właściwy cel reklamy muzycznej, wspólnie z klientem określamy jaki jest najważniejszy rezultat emisji reklamy. Może to być dotarcie do nowych słuchaczy z nowym singlem lub albumem, pozyskiwanie cennych odsłuchów, zwiększenie rozpoznawalności marki/artysty, dotarcie do potencjalnych klientów ze sprzedażą merchu/płyt CD.
Promocja artystów i reklama muzyki w internecie – jak to działa?
- Wspólnie określamy gdzie reklama będzie się wyświetlać i w jakim formacie (zdjęcie, grafika czy video). W razie potrzeby oferujemy wsparcie reklamy internetowej działaniami promocyjnymi w mediach, np. na portalach muzycznych.
- Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii muzycznych i jesteśmy na bieżąco z trendami na rynku muzycznym. Nasze kampanie konfigurujemy tak, aby dotrzeć do jak największej liczby najbardziej zainteresowanych odbiorców.
- Wspólnie ustalamy budżet reklamowy, określając kwotę, którą możemy wydać dodając limit dzienny dzienny lub całkowity. Limity gwarantują, że nigdy nie wydamy na reklamę więcej, niż chcesz. Dzięki temu mamy pełną kontrolę nad wydatkami.
- Na bieżąco optymalizujmy reklamy. Analizujemy i wyciągamy istotne dane z prowadzonych kampanii reklamowych w social mediach.
- Widząc potencjał reklamowy, rekomendujemy uzupełnienie kampanii o dodatkowe media społecznościowe lub reklamę w YouTube i wyszukiwarce Google. Rekomendując konkretne rozwiązanie przedstawiamy analizy i dane liczbowe proponowanych rozwiązań, dając Klientowi argumenty do podjęcia decyzji.
Kampanie muzyczne w internecie – rodzaje pakietów promocyjnych
- PLN199netto**
- YouTube
- Audyt kanału YouTube i sugestie optymalizacji w cenie
- Zwiększenie zasięgu i wyświetleń
- Szybkie efekty widoczne w momencie startu kampanii
- PLN299netto*
- Facebook + Instagram
- Szeroki ale precyzyjny zasięg
- Działania dopasowane do celu
- Zwiększenie popularności i rozpoznawalności
- PLN399netto*
- YouTube + Facebook + Instagram
- Wsparcie innych działań marketingowych
- Algorytm podobnych użytkowników
- Budowanie pozytywnego wizerunku
- PLN499netto*
- YouTube + Google + Facebook + Instagram
- Natychmiastowe efekty
- Bardzo duży zasięg
- Precyzyjne targetowanie
- Pełna mierzalność efektów
* Podana cena to koszt ustawienia i prowadzenia kampanii przez 7 dni. Budżet kampanii ustalany przez klienta.
** Koszt ustawienia drugiej i każdej kolejnej kampanii - 149 zł netto (7 dni)
Kampanie reklamowe w mediach muzycznych
Kampanie reklamowe w mediach branżowych to doskonały sposób na zyskanie rozpoznawalności i rozwój kariery muzycznej. Jest to również dobry krok w celu zyskania wiarygodności swojej marki. Reklama w mediach muzycznych zapewni szeroką promocję, która jest podstawą do wejścia na rynek, i która pozwala wybić się ponad muzyczny „szum”. Używając odpowiednich narzędzi możemy stworzyć reklamę, która wcale nie będzie…reklamą. W obecnym natłoku informacji liczą się wartościowe treści. Ciekawy artykuł przedstawiający sylwetkę artysty, news o nadchodzącym singlu, wywiad w branżowych mediach – to przyciągnie uwagę, przekieruje na Twoje kanały i postawi Twoją markę w roli autorytetu. Aby zapewnić naszym klientom jak najlepsze efekty jakie może przynieść reklama w mediach muzycznych i szeroki wybór możliwości współpracujemy z portalami branżowymi, dziennikarzami muzycznymi, youtuberami i rozgłośniami radiowymi.
Promocja artystów i reklama muzyki w mediach – jak to działa?
- Analizujemy potrzeby i wspólnie określamy, jakie media i portale będą najlepsze do promowania danego materiału lub celu jaki chcemy osiągnąć
- Określamy jakie narzędzia i formaty kreacji reklamowych będą najlepsze i najbardziej efektywne dostosowując potrzeby i cele do budżetu
- W razie potrzeby oferujemy wsparcie reklamy w mediach działaniami promocyjnymi w internecie, np. w serwisie YouTube i social mediach
- Co możesz osiągnąćZwiększyć rozpoznawalność i wiarygodność, zbudować wizerunek, wesprzeć sprzedaż, zwiększyć zasięg swoich działań i poszerzyć grono odbiorców
- BudżetUstalany indywidualnie, działania dopasowane i zoptymalizowane pod kątem budżetu
- Czas trwania kampaniiW zależności od rodzaju aktywności - działania jednokrotne lub powtarzające się
- PLNod 1500 netto
- Plany ustalane indywidualnie
- Newsy na portalach muzycznych
- Artykuły sponsorowane
- Wynajem powierzchni reklamowych na portalach muzycznych
- Posty i relacje w branżowych social mediach
- Konkursy z nagrodami dla czytelników/słuchaczy (np. płyta CD)
- Wywiady
Promocja artystów i reklama muzyki – pozostałe działania marketingowe
- PLNod 79 netto
- Dystrybucja cyfrowa muzyki
- Dotrzyj ze swoją muzyką do międzynarodowej publiczności
- Zwiększ dostęp do swojej twórczości
- Buduj społeczność fanów
- Powiadamiaj słuchaczy o koncertach
- Zyskaj możliwość trafienia na playlisty
- PLNod 500 netto
- Strona www
- Strony typu one page (np. preorderowe)
- Strony rozbudowane z podstronami (np. wizytówki muzyczne)
- Stworzenie sklepu internetowego
- Dowolne moduły i funkcje
- Optymalizacja SEO